Meditació per a la ment positiva

Avui hem practicat aquesta meditació de YBhajan a la nostra sessió online. Molt recomanable per dies “grisos” on no estem de gaire bon humor.

Com fer-la? al dibuix teniu el mcaptura-de-pantalla-2016-10-27-a-les-19-14-07udra (postura de les mans) i l’assana per fer-la. Els colzes es reposen sobre les costelles i els braços s’inclinen 30º cap al davant (com veus al dibuix). El mantra és SA TA NA MA (el flux infinit de la vida). Tanca els ulls i focalitza la mirada interna al 3er ull (el punt entre les celles just per sobre del nas).

Es diu que aquesta meditació la varen practicar Jesucrist (no t’has fitxat mai que en els panegírics de les esglésies apareix fent aquesta imatge?) i el mateix Buddha.

Fes-la per sentir-te bé, per connectar amb la teva alegria, per obrir el cor i estar en pau. Fes-ho per a tu però també per poder després transmetre aquest “bon rotllo” a tots els que t’envolten: tots ens fem de mirall. Recorda menjar lleuger abans de la teva pràctica i anima’t a practicar-la en series de 3, 6, 11 o fins a 31 min.

Pots cantar-la en monòton o bé fer-ho amb una versió musicada del mantra. A mi m’encanta aquesta de la Jiwanpal kaur, que la gaudeixis:

I després explica’ns que tal ..

Totes les meditacions d’aquesta web són de la branca de Kundalini Ioga i segueixen les indicacions donades pel mestre de ioga YBhajan. Practica sempre assessorat pel teu professor/a o demana’ns consell si vols. I en cas de malaltia i/o lesió consulta SEMPRE previament amb el teu metge especialista. 

 

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s