La postura de la granota

Aquesta és una postura que aporta energia, escalfor, puja l’ànim i combat l’apatia. Té molts beneficis pel segon xacra (la creativitat i les relacions personals) i també enforteix les cames (els quàdriceps) afavorint així els genolls no es “carreguin” en excés, afavoreix la circulació de la sang i també treballa sobre l’equilibri general del cos.

Aquí teniu un video de l’Anne Novack on explica com fer la postura.

Si et sents cansat o “xafat”, abans de fer un cafè, perquè no proves a fer “granotes”? Per cert, generalment es practica en series de 10, 26, 54 o 108 repeticions. Facis les que facis practica sempre amb prudència, gaudeix i escolta el teu cos, el ioga no és mai una competició …

Com sempre, cuida’t i escolta’t: para si et fa mal quelcom o no et trobes bé i consulta després sempre amb el teu metge especialista. Bona pràctica!

Important: recorda seguir les instruccions del teu professor/a i fer les variants necessaries en cas d’embaràs, dies del període lunar i/o  lesions diverses. Practica amb cura i respecte cap al teu propi cos i en cas de dolor o malestar, si us plau consulta amb el teu metge. La serie està transmesa segons els ensenyaments del nostre mestre Y Bhajan.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s