Sat kriya

Quan no tens temps per fer ioga, es recomana practicar SATKRIYA, 3 min, ja que resulta una pràctica molt complerta, curta i amb moltes beneficis com ara: millora el sistema intestinal, tonifica el sistema nerviós, calma les emocions, treballa sobre els sistemes glandulars i digestiu i reequilibra el sistema energètic dels xacres, entre d’altres. Recorda “descansar” després de la seva pràctica per a integrar bé els beneficis. Pots fer la pràctica en series de 3′, 6′, 11′ i fins a 31′ només després de llarg temps de pràctica.

Et deixem el video de l’Anne Novak amb les instruccions, com sempre, practica amb cura, escolta al cos, para si et fa mal quelcom o no et senta bé i consulta amb el teu metge. Que el disfrutis:

Important: recorda seguir les instruccions del teu professor/a i fer les variants necessaries en cas d’embaràs, dies del període lunar i/o  lesions diverses. Practica amb cura i respecte cap al teu propi cos i en cas de dolor o malestar, si us plau consulta amb el teu metge. La serie està transmesa segons els ensenyaments del nostre mestre Y Bhajan.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s