Serie per la temperatura corporal i per baixar de pes


Aquesta serie és senzilla i es practica amb temps llargs, però pots fer-los més curts conservant les proporcions:

1.- camell (uttrasana): de 3 a 11 min (escull la variant que el teu cos et demana …)

Captura de pantalla 2016-11-25 a les 17.34.24.png

2.- roca (vajrasana): de 3 a 11 min (una postura molt bona per la digestió)

Captura de pantalla 2016-11-25 a les 17.34.32.png

3.- postura de bebé (balasana): de 3 a 11 min (per descansar i regenerar-te)

Captura de pantalla 2016-11-25 a les 17.34.05.png

Important: recorda seguir les instruccions del teu professor/a i fer les variants necessaries en cas d’embaràs, dies del període lunar i/o  lesions diverses. Practica amb cura i respecte cap al teu propi cos i en cas de dolor o malestar, si us plau consulta amb el teu metge. La serie està transmesa segons els ensenyaments del nostre mestre Y Bhajan.

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s