Postura del Arquer


Aquesta postura vigoritza el cos i la ment, enforteix les articulacions de la cadera i les espatlles i “el core”. Pots practicar-la amb RLP o RF.
Captura de pantalla 2017-03-16 a les 20.29.58.png

Separa els peus aproximadament de 60 cm a 1 m segons la teva alçada. Col.loca el peu dret davant. I l’esquerra amb angle recta al peu dret. Flexiona el genoll de forma que aquesta quedi a l’alçada dels dits del peu. Estira la cama esquerra cap enrere amb el genoll estirat. Alinea el coxis basculant la pelvis cap al davant i cap dalt. Enrosca els dits de les mans i estira els polzes cap amunt. Com si tiressis una flexta d’un arc, eleva el braç dret cap al davant paral.lel a terra i per sobre del genoll dret. El braç esquerra està “estirant de l’arc” per darrera, amb el colze doblegat. Aplica “jalandharabhanda” al coll i estira les cervicals. Somriu. Equilibra el pes a les 2 cames. Evitar arquejar massa l’esquena per tal que no es desplaci cap endavant. Escolta l’estirament al nivell dels malucs, just sota la pelvis. Gaudeix.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s