Meditació anti-stress 2


Del llibre Yoga al instante del mestre Darshan Singh Khalsa, us convidem a provar aquesta meditació que ajuda a enfortir el sistema nerviós i mantenir els teus “sentits desperts”.

Postura fàcil, braços flexionats paralels al terra a l’alçada del pit, mà dreta x sobre de l’esquerra i polses en contacte. El Pranayama és inhalar i retenir l’aire 10 segons i exhalar i retenir sense aire 10 segons més.

Captura de pantalla 2017-05-02 a les 22.12.00.png

Bona per fer al migdia, per tal de seguir plè d’energia, atent i despert. Amb la pràctica regular podràs regular el sistema nerviós i glandular i t’aportarà un control profund del poder de la teva respiració en el moments d’apnea. Que la gaudeixis!

Important: recorda seguir les instruccions del teu professor/a o bé consulta’ns si ho desitges. Si us plau, fes les variants necessaries en cas d’embaràs, dies del període lunar i/o lesions diverses. Practica amb cura i respecte cap al teu propi cos i en cas de dolor o malestar, si us plau consulta amb el teu metge. La serie està transmesa segons els ensenyaments del nostre mestre Y Bhajan.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s