🧘🏼‍♀️RESPIRACIÓ X ALLEUJAR L’STRESS🧘🏼‍♀️

Inhala x nas en 8 parts iguals. Exhala x nas en un únic i profund cop.

💨

Max recomanat: 11’

💨

X acabar:

Inhales profund i mantens la respiració entre 5 i 10’. Exhales. Inhales d nou i repeteixes 15-20’ alhora q fas rotació d espatlles. Exhales amb força. I x últim repeteixes un cop més d nou 15-20’ ara rotanció d’espatlles el més ràpid possible. Exhala i Relaxat 🙏🏻.

💨

Recomanable practicar x les nits 🌙

🙏🏻

Bona pràctica i no oblidis connectar amb els mantres d entrada i sortida i/o demanar consell al teu profe d ioga. NO és una meditació x practicar si estàs embaraçada. 🌀

Med. aliviar stress, 2n nivell Vitalitat i Stress, YBhajan teachings💫

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s